Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Oferty pracy 24h .pl

Znajdź swoją wymarzoną pracę:

Możesz także skorzystać z Zaawansowanej wyszukiwarki

proste jak 1, 2, 3!

  1. Wyszukaj ofertę
  2. Wyślij CV / List motywacyjny
  3. Zdobądź pracę!

Bez rejestracji!

Bez zakładania kont!

Pracuj.pl promuje modę na HR

Napisano: 2014-05-21

Moda na HR” - pod takim hasłem 20 maja startuje kampania wizerunkowa związana z ustanowionym przez Pracuj.pl Ogólnopolskim Dniem Pracowników HR - HR-Day. W ramach kampanii już po raz drugi zostaną zaprezentowane wyniki ogólnopolskiego badania „HR-owca portret własny”, odbędzie się debata ekspercka poświęcona „Przyszłości HR w Polsce”, a także szereg działań promujących branżę Human Resources i inspirujących specjalistów z tego sektora. Z okazji przypadającego na 20 czerwca święta branżowego HR-Day odbędą się również uroczyste gale regionalne w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie. Kampania potrwa do końca czerwca.

Kampania „Moda na HR” będzie skupiona wokół czterech obszarów: rekrutacja, nowoczesne narzędzia HR, wizerunek oraz rozwój pracowników. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali liderzy opinii i eksperci m.in. Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Agnieszka Polska-Kamieńska (Persona Global Polska), Patrycja Załug (Akademia Kobiet Sukcesu), Jacek Walkiewicz (Pełna Moc) oraz Miłosz Brzeziński (Instytut Kreowania Skuteczności).

20 czerwca, z inicjatywy portalu Pracuj.pl obchodzimy Ogólnopolski Dzień Pracowników HR pod nazwą HR-Day. Jako Grupa Pracuj wyszliśmy z założenia, że jest to najlepsza okazja, by połączyć branżowe święto z szeroko zakrojoną debatą o przyszłości Human Resources w naszym kraju. Dlatego też postanowiliśmy poznać opinię specjalistów i ekspertów oraz rozpocząć dyskusję na ten temat. Mamy nadzieje, że nasza inicjatywa zaangażuje i zintegruje całe środowisko HR.– wyjaśnia Aleksandra Gierybo-Paprota z Grupy Pracuj SA, właściciel marki Pracuj.pl.

Inicjatywa serwisu Pracuj.pl ma na celu przede wszystkim podkreślenie coraz większej roli HR-owców w firmach. Zatrudnianie najlepszych pracowników oraz budowanie takiego środowiska pracy, w którym ludzie mogą w pełni rozwinąć swoje zdolności jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy i dlatego nigdy nie wyjdzie z „biznesowej mody”.

W ramach kampanii portal Pracuj.pl przedstawi wyniki drugiego ogólnopolskiego badanie „HR-owca portret własny”, w którym polscy specjaliści wypowiedzą się na temat swojej pracy. Dowiemy się także w jaki sposób spędzają oni wolny czas, jakimi wartościami się kierują, jakie są ich aspiracje i co sprawia, że pracują z pasją. Poprzednia edycja raportu jest dostępna na stronie: http://content.pracuj.pl/HRowca_portret.pdf

W ramach kampanii 11 czerwca przeprowadzona zostanie również debata ekspercka, której motywem przewodnim będzie „Przyszłości HR w Polsce”. Uczestnikami debaty będą: Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Ewa Walenda (Personel i Zarządzanie), Zyta Machnicka (Candidate Experience), Paulina Grotkowska (Kancelaria Prawna Kruk i Partnerzy) oraz Izabela Bartnicka i Radosław Iwańczuk (Grupa Pracuj). Debata będzie na żywo relacjonowana za pomocą streamingu online na stronie www.hr-day.pl.

Na klientów Grupy Pracuj czekają również inspiracyjne filmy i poradniki, a także interesujące artykuły merytoryczne, ciekawostki z życia specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, liczne konkursy prowadzone w mediach społecznościowych oraz inne niespodzianki. Z ramienia Grupy Pracuj ekspertami kampanii będą: Ewa Wolska, Sabina Olbryś, Izabela Bartnicka, a także Radosław Iwańczuk i Radosław Żemło.

Kampania „Moda na HR” prowadzona będzie w mediach własnych na stronie www.hr-day.pl, www.hrweb.pl, na profilu Grupa Pracuj dla Pracodawców na portalu Facebook a także w mediach branżowych. Patronami medialnymi kampanii są: Personel i Zarządzanie, THINKTANK, BadaniaHR.pl, egospodarka.pl, HRNews.pl, HRStandard.pl, HRTrendy.pl, kadry.infor.pl. Patronat instytucjonalny nad kampanią objęły także: Akademia Kobiet Sukcesu, Employer Branding Institute oraz Personal Brand Institute.

PR
LA

Użyte tagi:

HR Kampania Moda na HR Moda na HR praca Pracuj.pl

Reklama:

Zareklamuj się na ofertypracy24h.pl

Oferty pracy | Praktyki i Staż | Szkolenia | Poradniki i Artykuly | Dodaj ogłoszenie | Reklama | Regulamin | O nas / Kontakt

Oferty pracy dla każdego już teraz szukaj pracy. Umieść ogłoszenia o pracę w naszym serwisie. U nas również informacje o szkoleniach, kursach które zapewniają podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Firmy maja możliwość darmowej rekrutacji i umieszczania ogłoszeń poszukujących pracowników. Pracuj.pl promuje modę na HR. Poradniki i artykuły na ofertypracy24h.pl. Praca, baza ogłoszeń dla poszukujących pracy.

© 2009-2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.